Retos gadījumos pēc Aquapel uzlikšanas, tīrītāju slotiņas darbības laikā viņi varat sākt lēkāt un čīkstēt uz stikla brīdī, kad iziet cauri stiklam vienā virzienā. Stikla tīrītāju birstes ejas otrā pusē šis efekts nav novērots. Tās ir sekas - stikla virsma kļūst mazāk mitra ar ūdeni, tas ir, mazāk slidena. Slotiņu "aizgājušā" ģeometrija sāk parādīties ilgstošas lietošanas un nodiluma dēļ, kā rezultātā tīrītāju gumija neveic apgriezienus, bet paliek vienā pozīcijā. Stikla tīrītāji ir jāpielāgo tā, lai gumija būtu uzstādīta 85–88 (atkarībā no markas, modeļa un malas) grādu leņķī attiecībā pret stiklu. Arī pēc pienācīgas noregulēšanas tīrītāji aukstā laikā var lēkt zemas gumijas kvalitātes dēļ. Pēc pareizas noregulēšanas stikla tīrītāji darbosies klusi un vienmērīgi.
Reklāma: Salona jaunas pogas un rokturi automobīļiem
Šāds izskatās instruments, piemēram HAZET 4851-1, tīrītāju slīpuma leņķa pielāgošanai dilera servisa centros.
Gadījumā, ja ir vēlme patstāvīgi pielāgot tīrītāju leņķi, Jūs varat izgatavot instrumentu no improvizētām detaļām. Lai to izdarītu, Jums ir nepieciešams lineāls, transportieris, gara skrūve ar paplāksni un uzgriezni vai magnēts. Jūs varat izmantot magnētu ātrai uzstādīšanai, ja lineāls un tīrītāja pavadas ir no metāla. Pēc tam instalējiet konstrukciju, tāpat kā fotoattēlās, un veiciet pielāgošanu. Pati tīrītāju pavadas ir ērtāk saliekt ar regulējamu uzgriežņu atslēgu. Lai nesaplēstu krāsu no tīrītāja, bus ērtka pirms tam zem atslēgas ielikt pāris auduma slāņus.
Katrai markai, modelim un labās/kreisās pavadas ir individuālie rūpnīcas dati. Tos var atrast dilera tehniskajā dokumentācijā par remontu un apkopi.
Gadījumā, ja slotiņas lec abos virzienos, ir divi iemesli. Pirmkārt, tīrītāja gumija ir zaudējusi savu elastību, tā ir jāmaina atsevišķi vai visa slotiņa. Otrs, nepietiekams slotiņas pavadas piespiedējspēks, jānomaina visa daļa. Parasti atspere stiepjas dabiskā nodiluma rezultātā, vai arī pēc tam, kad auto īpašnieks ziemā bieži paceļ logu tīrītājus, lai tie nenosaltu.